AddThis Social Bookmark Button
Διαφήμιση
Angellight, www.aws.gr

multi language translation

Angellight, www.aws.gr
AddThis Social Bookmark Button

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 14 Ιανουάριος 2012 13:23
 
AddThis Social Bookmark Button

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

 

 

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 14 Ιανουάριος 2012 13:26
 
Angellight, www.aws.gr Angellight, www.aws.gr
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ο καφές προστατεύει τον προστάτη από τον Καρκίνο

AddThis Social Bookmark Button
Η κατανάλωση καφέ θα μπορούσε να συμβάλει στην πρόληψη ακόμη και επιθετικών μορφών καρκίνου του προστάτη, εκτιμά νέα μελέτη της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ.

Οι αμερικανοί ειδικοί με επικεφαλής την Καθρίν Ουίλσον εξέτασαν τις περιπτώσεις 50.000 ανδρών τα τελευταία 20 χρόνια και διαπίστωσαν ότι όσοι από τους άνδρες έπιναν 6 ή περισσότερες κούπες καφέ την ημέρα είχαν κατά 60% χαμηλότερο κίνδυνο να αναπτύξουν επιθετική μορφή καρκίνου του προστάτη, συγκριτικά με όσους δεν έπιναν καθόλου καφέ.

Για εκείνους πάλι που απολάμβαναν 4-5 καφέ την ημέρα, ο κίνδυνος ήταν κατά 25% μικρότερος, ενώ για όσους έπιναν 1-3 κούπες ο κίνδυνος εμφάνισης επιθετικού καρκίνου μειώνονταν κατά 20%.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι ο καφές, εκτός από την ...........


καφεΐνη, περιέχει και άλλα ευεργετικά συστατικά που προστατεύουν τον οργανισμό από τη νόσο.

«Ο καφές επιδρά στη διαδικασία μεταβολισμού της γλυκόζης και της ινσουλίνης όπως επίσης και στα επίπεδα των ανδρικών ορμονών, στοιχεία τα οποία παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση καρκίνου του προστάτη» ανέφεραν οι επιστήμονες στο πλαίσιο του συνεδρίου της Αμερικανικής Εταιρείας για την Έρευνα του Καρκίνου.

Οι ειδικοί συνιστούν παρόλα αυτά στους άνδρες να μην αλλάξουν τις συνήθειές τους αυξάνοντας την κατανάλωση καφέ υπερβολικά καθώς η υπερβολική λήψη καφεΐνης έχει συνδεθεί με την πρόκληση άλλων προβλημάτων υγείας.

Παράλληλα στο ίδιο συνέδριο, παρουσιάστηκε μια δεύτερη μελέτη που αφορούσε τον καρκίνο του προστάτη σύμφωνα με την οποία 15 λεπτά σωματικής άσκησης την ημέρα μπορούν να περιορίσουν σημαντικά τον κίνδυνο θανάτου από τη συγκεκριμένη μορφή καρκίνου.

Διαφήμιση

visitors counter

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday701
mod_vvisit_counterYesterday679
mod_vvisit_counterThis week2063
mod_vvisit_counterLast week4148
mod_vvisit_counterThis month4479
mod_vvisit_counterLast month20264
mod_vvisit_counterAll575190

Online (20 minutes ago): 22
Your IP: 38.107.179.216
,
Now is: 2012-02-07 22:32
Διαφήμιση

KAIROS BANER 2

KAIROS BANER 1